تا اینجا مطالب زیادی در وبلاگ خانه محتوا برای نوشتن یک عنوان جذاب منتشر کرده‌ام. از مقاله جامع عنوان نویسی تا کلمات تاثیرگذار در نوشتن عنوان و…

اما یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که می‌تواند در نوشتن یک عنوان جذاب به هرکسی کمک کند؛ قالب و فرمول های عنوان نویسی است. اغلب تبلیغ نویسان، نویسندگان و محتوانویسان حرفه‌ای برای ساختن یک عنوان جذاب از این فرمول‌ها استفاده می‌کنند.

نحوه کار هم به این صورت است که باید موضوع مورد نظرتان را در فرمول‌های منتخب امتحان کرده و در نهایت جذاب‌ترین عنوان را انتخاب کنید. خب فکر می‌کنم به اندازه کافی در مورد این موضوع صحبت کردم و دیگر باید به سراغ فرمول های عنوان نویسی برویم:

فرمول های عنوان نویسی جذاب

فرمول های عنوان نویسی جذاب

1_ یک بار و برای همیشه از… راحت شوید

  • مثال: یک بار و برای همیشه از شر کمردرد راحت شوید

2_ چرا… شکست می‌خورد و… موفق می‌شود؟

  • چرا تبلیغات شکست می‌خورد و بازاریابی محتوا موفق می‌شود؟

3_ هرچیزی که در مورد… می‌دانستید را فراموش کنید! تحقیقات جدید

  • مثال: هرچیزی که در مورد خرید خودرو می‌دانستید را فراموش کنید! تحقیقات جدید

4_ آنچه رقبای شما می‌خواهند در مورد… بدانند!

  • مثال: آنچه رقبای شما می‌خواهند در مورد اصول خرید بیمه بدانند

5_ هشدار! نادیده گرفتن… می‌تواند به… شما آسیب برساند!

  • مثال: هشدار! نادیده گرفتن این اصول مدیریتی می‌تواند به کسب و کار شما آسیب برساند!

6_ چرا در حال هدر دادن زمان/پول/انرژی‌تان در… هستید؟ 3 راه حل

  • مثال: چرا در حال هدر دادن زمان‌تان در کسب و کار اینترنتی هستید + 3 راه حل

7_ چطور… را در… (زمان) به دست بیاوریم؟

  • مثال: چطور 13 میلیون را در 5 ماه به دست بیاوریم؟

8_ مطالعه موردی | راهکارهای… از زبان افراد مختلف

  • مثال: مطالعه موردی | راهکارهای کنترل اعصاب از زبان افراد مختلف

9_ با این تکنیک‌ها به X درصدِ… (جامعه خاص) بپیوندید!

  • مثال: با این تکنیک‌ها به 4 درصدِ تولیدکنندگان محتوای حرفه‌ای بپیوندید!

10_ چرا … از مردم ناگهان به… پیوستند؟

  • مثال: چرا 40 درصد مردم ناگهان به بورس پیوستند؟

11_ فقط x درصد از مردم از این تکنیک‌هایِ… خبر دارند!

  • مثال: فقط 9 درصد مردم از این تکنیک‌های خرید خودرو خبر دارند!

12_ چطور با… به… رسیدم؟

  • مثال: چطور با این 3 تکنیک بازاریابی آنلاین، به 300 فروش رسیدم؟

13_ … را بدون… شروع نکنید!

  • مثال: بازاریابی اینترنتی را بدون دانستن “نیچ مارکتینگ” شروع نکنید!

14_ برای رسیدن به… لازم نیست حتما متخصص باشید

  • مثال: برای رسیدن به صفحه اول گوگل لازم نیست حتما متخصص باشید

15_ راهنمای قطعیِِ…

  • مثال: راهنمای قطعی یادگیری زبان انگلیسی

16_ هرچیزی که باید همیشه در مورد… بدانید

  • مثال: هرچیزی که باید همیشه در مورد پادرد بدانید

17_ رقبای شما نمی‌خواهند شما…

  • مثال: رقبای شما نمی‌خواهنداین نکات را بدانید
  • مثال: رقبای شما نمی‌خواهند این ویدیو را ببینید

18_ آیا با علائم هشدار دهنده در مورد… آشنا هستید؟

  • مثال: آیا با علاوم هشدار دهنده در مورد شکست کسب و کار آشنا هستید؟

19_ کدام موثرتر است؟ … یا…؟

  • مثال: کدام موثرتر است؟ سئو کلاه سیاه یا کلاه سفید؟
 

برای دریافت جزوه رایگان 111 فرمول عنوان نویسی جذاب، ایمیل خودتان را وارد کنید:

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *